اسپیکرهای قدرتمند

زمانی که در دورهمی‌ها یا یک جمع دوستانه قرار دارید، مطمئناً جای خالی موسیقی را حس خواهید کرد. گوش دادن به موسیقی می‌تواند یک تفریح بسیار عالی باشد. بسیاری از افراد نه تنها در تفریح بلکه هنگام انجام دادن کارهایشان نیز دوست دارند موسیقی گوش دهند چرا که سبب تمرکز حواس و افزایش راندمان آن‌ها می‌شود.

با این حال ما باید دنبال وسیله‌ای برای پخش موسیقی باشیم. این نیاز زمانی اوج می‌گیرد که شما برای جشن‌ها و مراسمات مختلف خود نیاز به اسپیکرهای قدرتمندی دارید تا صدای بلندتر و قدرتمندتری را پخش کند. صدایی واضح، با کیفیت و خوب که میان صدای انسان‌های حاضر در مهمانی گم نشود و کاملاً رسا به گوش برسد.

اسپیکرهای بزرگ مخصوص مهمانی و پارتی مارک‌های مختلف موجود در بازار، می‌توانند پاسخگوی نیاز شما باشند.

این اسپیکرها به نحوی طراحی شده‌اند که مانند اسپیکرهای کوچک قابل حمل از طریق بلوتوث یا کابل به دستگاه‌های دیگر وصل شده و موسیقی‌های شما را برای چندین ساعت مداوم پخش کنند. اگر به دنبال چنین اسپیکرهای قدرتمندی هستید با ما همراه باشید تا ۵ مورد از بهترین اسپیکرهای قدرتمند موجود در بازار را کامل بررسی کنیم.

 

اسپیکر jbl partybox 1000

اگر اهل خرید اسپیکرها هستید نام مارک معروف آمریکایی جی بی ال را زیاد شنیده‌اید. این مارک معتبر با تولید اسپیکر‌های قدرتمند و بسیار با کیفیت توانسته نیاز مخاطبین و مشتریان خود را برآورده کند. اگر به دنبال اسپیکر مهمانی قدرتمند و با کیفیت هستید اولین پیشنهاد ما به شما اسپیکر partybox 100 مارک جی بی ال است.

صدایی فوق العاده عالی با بیس‌های کوبنده و امکانات بی‌نظیر که این دستگاه را به یک غول موسیقی تبدیل کرده است. JBL Partybox 1000 که با توجه به اتصال برقی و توان خروجی 1100 وات RMS می‌تواند بلندترین صدا را برای شما تولید کند.

از امکانات دیگر این دستگاه نورپردازی جذاب آن هنگام پخش آهنگ است که می‌توان آن را برای هر موسیقی تغییر داد و تنظیم کرد.
اسپیکر partybox 1000 دارای دستبند مخصوص کنترل از راه دور تا فاصله ۱۵ متری، پد مخصوص دی جی، امکان اتصال میکروفون و گیتار، قابلیت‌ کارائوکه، قابلیت اتصال با چند دستگاه اسپیکر و… است که می‌تواند نیاز شما را برای پخش صدا و موسیقی در جشن‌ها و مهمانی‌ها به طور کامل برآورده کند.

 

بهترین اسپیکرهای قدرتمند | Best Powerful Speakers

 

اسپیکر jbl bar 9.1

سیستم صوتی  jbl bar 9.1 از مارک معروف و معتبر جی بی ال را می‌توان تحولی عظیم در تولید اسپیکرها و ساندبارهای قدرتمند نامید.

این سیستم با تکنولوژی نوین جهت پخش صدای تلویزیون و سینمای خانگی طراحی شده است اما به علت کیفیت بالا و قدرت خارق العاده در پخش صدا، می‌توان از آن برای پخش موسیقی در جشن‌ها و مراسمات مختلف نیز استفاده کرد. این سیستم صوتی با منبع تغذیه باطری بدون سیم، با ایجاد صدایی سه بعدی و با کیفیت بالا نیاز شما را برطرف خواهد کرد.

این سیستم در چهار تکه تولید شده است تا شما با قرار دادن تکه‌های مختلف آن در نقاط مختلف، صدایی قدرتمند، سه بعدی و سوراند را تجربه کنید. این سیستم با قابلیت نگه‌داری شارژ تا ده ساعت امکان استفاده از آن را در هر مهمانی و جشنی فراهم کرده است.

 

بهترین اسپیکرهای قدرتمند | Best Powerful Speakers

 

اسپیکر JBL PartyBox 710

پارتی باکس PartyBox 710 یک اسپیکر قدرتمند دارای گواهینامه IPX4 به علت مقاومت و کیفیت بالای ساخت و ضد آب از مارک معروف و پیشتاز JBL است. اسپیکری با طراحی بزرگ و قوی که بدنه‌ای مقاوم و فوق‌العاده با کیفیت دارد. این سیستم با امکان نورپردازی‌های جذاب هنگام پخش موسیقی و بیس عمیق و کوبنده نیاز هر سلیقه‌ای را برطرف خواهد کرد.

اگر به دنبال اسپیکری قوی با صدایی بی همتا هستید که سال‌ها برای شما عمر کند باید اسپیکر PartyBox 710 را برای جشن‌ها و مراسم‌های خود تهیه کنید.

این اسپیکر دارای دو توییتر 69.8 میلی‌متری با کمترین میزان نویز و دو درایور 203 میلی‌متری با حساسیت بالا، خروجی قدرتمند و شگفت انگیز 800 وات، تجربه جدید از پخش صدا را برایتان رقم خواهد زد. از دیگر ویژگی‌های مهم این دستگاه می‌توان به وجود چرخ در کف آن برای حمل راحت‌تر، قابلیت اتصال با بلوتوث، اتصال با استفاده از کابل، امکان اتصال گیتار و میکروفون اشاره کرد.

 

بهترین اسپیکرهای قدرتمند | Best Powerful Speakers

 

اسپیکر Samsung MX-T70

شرکت معروف سامسونگ در تولید اسپیکرهای قدرتمند و با کیفیت نیز مانند تمام تولیدات خود بسیار خوب عمل کرده و توانسته سیستم‌های صوتی با کیفیت و خوبی را روانه بازار کند.

اسپیکر MX-T70 که با نام Sound-tower MX T70 نیز معروف است یکی از قدرتمندترین تولیدات صوتی این شرکت محسوب می‌شود که با استفاده از سیستم صوتی حرفه‌ای وایرلس مولتی مدیا با توان ۱۵۰۰ وات می‌تواند در مجالس و مهمانی‌های شما پخش موسیقی فوق‌العاده حرفه‌ای ایجاد کند.

از زیبایی ظاهری این سیستم صوتی نیز نباید گذشت. این اسپیکر به شکل مثلثی زیبا روی سه پایه و یک تکه ساخته شده که از بدنه با کیفیت و محکمی برخوردار است.

به علت داشتن وزنی حدود ۲۵ کیلوگرم برای حمل آسان در کف آن چرخ‌هایی تعبیه شده است. این سیستم صوتی قوی با بدنه ضد آب خود بدون اتصال با سیم می‌تواند در فضای باز و هر مکانی میزبان خوبی در مجالس و جشن‌ها باشد.

 

بهترین اسپیکرهای قدرتمند | Best Powerful Speakers

 

اسپیکر JBL PartyBox 310

اسپیکر PartyBox 310 ازسری اسپیکرهای مخصوص مهمانی کمپانی جی بی ال است که توانسته با ویژگی‌ها و امکانات خود رقیب قدرتمندی در برابر سایر اسپیکرها باشد. این اسپیکر قابل حمل با قدرتی فوق‌العاده بدون اتصال سیم می‌تواند با باطری قوی خود میزبان خوبی برای مهمانی‌های شما باشد.

این اسپیکر که جدیدترین مدل از سری‌های پارتی باکس است که با درایورهای حرفه‌ای خود تجربه گوش دادن به موسیقی با وضوح بسیار بالا و صدای قوی را فراهم کرده است.

از نظر ظاهر ی نگران استحکام و دوام بدنه این دستگاه نباشید چرا که این سیستم، ضد آب و محکم طراحی شده است تا نیاز‌های شما را در مجالس و مهمانی‌ها برطرف کند. از دیگر ویژگی‌های اسپیکر PartyBox 310 می‌توان به صدای قدرتمند، باطری قابل شارژ، اتصال به سایر دستگاه ها با سیم و کابل یا بلوتوث و… اشاره کرد.

 

بهترین اسپیکرهای قدرتمند | Best Powerful Speakers

 

جمع بندی

اگر به دنبال اسپیکری قدرتمند برای پخش موسیقی در مراسم و جشن‌های خود هستید یا دوست دارید آخر هفته‌ها فیلم‌های محبوبتان را با صدای واضح و ۳۶۰ درجه گوش کنید ما به شما توصیه می‌کنیم با مقایسه پنج اسپیکر بالا یکی را انتخاب و خریداری کنید.

به هر حال اسپیکرهای معرفی شده همگی از مارک‌های معتبر با ویژگی‌های خاص و متفاوت هستند که شما باید با توجه به نیازهای خود بهترین نوع آن را انتخاب کرده و از پخش صدای قدرتمند این اسپیکرها لذت ببرید.