معرفی هدفون سنهایزر | Sennheiser IE80S

ایرفون سیمی سنهایزر Sennheiser IE80S

هدفون IE80S، ترکیبی فوق‌العاده از طراحی زیبایی و عملکرد حرفه‌ای را در سطح جدیدی به نمایش میرساند و طراحی بسیار دقیقی دارد. مبدل دینامیکی بسیار دقیق این محصول، کیفیت صدای عالی را در کل دامنه فرکانس تضمین میکند.

این هدفون ، صدایی با دقت بالا و وضوح صوتی برجسته ای را ارائه می دهد. از قالبیت های این هدفون می توان ، ایرتیپ های Comply در سایز های متفاوت می باشد که متناسب با سایز های متفاوت گوش ، نه تنها احساس راحتی را به شما ارایه می دهد ، بلکه باعث افزایش کیفیت صدا و کاهش صوت های اضافه در محیط می شود ، همچنین گزینه ی استفاده از کابل های اتصال متفاوت و ابزار تنظیمات صدا ، هدفون IE80S را بسیار متفاوت کرده است.  بنا براین می توانید تکامل را با این محصول صوتی حرفه ای تجربه کنید.

 

در یک نگاه

  • کیفیت در صوت
  • قابلیت ایزوله کردن نویز
  • طراحی متناسب با احساس راحتی
  • تنظیمات صدا
  • فابلیت جدا شوندگی کابل های متصل
  • تناسبات استاندارد
  • طراحی منحصر به فرد IE 80 S

 

معرفی هدفون سنهایزر | Sennheiser IE80S

 

کیفیت در صوت

کمپانی Sennheiser ، در هدفون IE80S ، از یک مبدل دینامیکی فوق العاده جمع و جور استفاده می کند که باعث می شود وضوح ، جزئیات و پویایی فوق العاده ای را در صوت ارائه به شما ارایه دهد. به طور کلی دقت صوتی استثنایی است ، همچنین معیار عملکرد و ارزش صوتی را در سایزی کوچک به کاربرانش اهدا می کند.

 

قابلیت ایزوله کردن نویز

در این هدفون ، به علت طراحی ایر تیپ های متفاوت در سایز های متفاوت و بسیار استاندارد برای انواع گوش ، موجب شده که صوت موثر را تا اندازه ی 26 دسی بل را به شما برساند ، همچنین صدای پس زمینه و اضافه را از بین ببرد. در نتیجه می توانید صدایی بسیار با کیفیت را تجربه کنید.

 

طراحی متناسب با احساس راحتی

طراحی محفظه ای براق دور اسپیکر های این هدفون ، نه تنها وظیفه ی انتفال احساس راحتی برای کاربرانش را دارد ، بلکه در کیفیت صوتی که به شما انتقال پیدا می کند نیز تاثیر گذاشته است. هدف از طراحی این محفظه ، پاسخگویی به نیاز های صوتی به شکل بسیار حرفه ای می باشد که شامل فولاد ضد زنگ و جزییاتی بسیار کارامد دیگر مانند استفاده از رنگ قرمز برای تشخیص راحت گوشی سمت راست است ، بنا براین می توانید با سرعت بیشتری از این هدفون استفاده کنید.

 

معرفی هدفون سنهایزر | Sennheiser IE80S

 

تنظیمات صدا

هدفون IE80S ، دارای قابلیت تنظیمات منحصر به فرد فرکانس می باشد و میتوان بیس را نسبت به هرکدام از گوشی ها به طور جداگانه تنظیم کرد. بنا براین ، متناسب با خواسته ی خود ، صوتی سفارشی خواهید ساخت.  امکان شخصی سازی پاسخ فرکانس ، باعث می شود تا تجربه ی شنوایی شما را افزایش دهد.

 

قابلیت جدا شوندگی کابل های متصل

با وجود طراحی کابل های جدا شونده در این هدفون ، کمپانی Sennheiser ، توانسته عمر محصول را بالا ببرد ، بنابر این در صورت خراب شدن کابل ، به راحتی می توانید کابل دیگری را جایگزین آن کنید. این امر موجب می شود که این کمپانی قدرتمند ، دوام این محصول را برای کاربرانش تضمین کند و هیچ نگرانی برای خرابی هدفون حرفه ای خود نداشته باشند.

 

معرفی هدفون سنهایزر | Sennheiser IE80S

 

تناسبات استاندارد

وجود ایرتیپ های مناسب با گوش هر کس ، یکی از مهم ترین نکاتی است که در خرید یک هدفون باید به آن توجه کنید. سایز ایرتیپ ها نه تنها برای احساس راحتی شما مهم هستند ، بلکه روی کیفیت صدا ، بسیار تاثیر میگذارند. علاوه بر این ، در هنگام انجام فعالیت های متفاوت ، نگران افتادن هدفون خود نخواهید بود.

به همین علت کمپانی Sennheiser ، در این محصول با استفاده از سایز های متفاوت ایر تیپ ها ، این نگرانی را کاملا از شما دور می کند و با وجود ارایه ی 3 سایز کوچک ، متوسط و بزرگ ، هدفون IE 80 S را برای همه ی اندازه های گوش متناسب کرده است. بنا براین می توانید از کیفیت و راحتی به طور همزمان لذت ببرید. در مجموع 3 جفت ایرتیپ فومی کاهنده نویز در 3 اندازه و علاوه بر آن ، 5 عدد ایرتیپ سیلیکونی دیگر در سایزهای مختلف به همراه این محصول ارائه میگردد.

 

طراحی منحصر به فرد IE 80 S

این محصول دارای یک جفت قلاب نگه دارنده هدفون و یک پاک کننده برای تمیز کردن کثیفی های قسمت داخلی گوشی و یک کیف قابل حمل می باشد. خروجی بیس را میتوان توسط ابزار تمیز کننده ای که انتهای دیگر آن یک پیچ گوشتی کوچک است ، تنظیم کرد. روی پنل خارجی هر یک از گوشی ها یک شکاف کوچک برای چرخاندن وجود دارد. چرخاندن این شکاف به سمت راست ، باعث افزایش بیس و چرخاندنش به سمت چپ ، باعث کاهش صدای بیس می شود. بنا بر این می توانید به راحتی بیس را تنظیم کنید.

Profile Image

علی پیله چی ها

علی پیله چی ها

پاسخگوی سوالات شما هستیم

دیدگاه خود را بنویسید
  • کاربر تهران اسپیکر
    0 0
    1402,01,22 13:31

    صد در صد پیشنها میکنم به بقیه عالیههه کیفیت صداش من دارمش

  • کامران
    0 0
    1400,04,09 00:00

    بسیار خوب و با کیفیت من لذت بردم دمتونم گرم

مشاهده نظرات
icon menu منـــــــو
اسپیکر
هندزفری
هدفون